در فروشگاه فایل فایلچی، ما از همراهی شما قدر دانیم و به احترام حریم خصوصی شما اهمیت می‌دهیم. ما به عنوان یک جامعه دوستانه متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم و در اینجا به شما تضمین می‌دهیم که اطلاعات شما با دقت و احترام به حریم خصوصی شما مورد مدیریت و استفاده قرار می‌گیرد.

1. جمع‌آوری اطلاعات: 

ما تنها اطلاعاتی را که به صورت مستقیم از شما دریافت می‌کنیم (مانند نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن) در صورتی که شما به طور خودکار و آگاهانه آن‌ها را در اختیار ما قرار دهید، جمع‌آوری می‌کنیم. همچنین ممکن است ما به صورت خودکار اطلاعات فنی (مانند آدرس IP و نوع مرورگر) را دریافت کنیم.

2. مقصد استفاده از اطلاعات:

اطلاعات شما برای اهداف مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله ارتباط با شما برای پاسخ به درخواست‌ها و سوالات شما، ارسال به‌روزرسانی‌ها و اخبار مرتبط با خدمات ما، و بهبود تجربه شما در فروشگاه.

3. انتقال به اشخاص ثالث:

ما اطلاعات شما را به هیچ عنوان به اشخاص ثالث فروخته و انتقال نمی‌دهیم. همچنین، ما اطلاعات شما را برای هیچ مقصد تبلیغاتی تجاری به اشتراک نمی‌گذاریم.

4. امنیت اطلاعات:

ما تدابیر امنیتی مناسبی را برای حفاظت از اطلاعات شما در مقابل دسترسی غیرمجاز اتخاذ می‌کنیم.

5. حقوق شما:

شما حق دارید که از ما درخواست دسترسی به اطلاعات خود یا حذف اطلاعات دارید. همچنین می‌توانید از دریافت اخبار و به‌روزرسانی‌های ما منصرف شوید.

در نهایت، ما از اعضای جامعه فایلچی خود می‌خواهیم تا از سیاست حفظ حریم خصوصی ما آگاهی داشته باشند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیازی با ما در تماس باشند. با همکاری و درک شما، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که حریم خصوصی همگان حفظ می‌شود.

 

                                                                                                                                             با احترام به حریم خصوصی شما،

                                                                                                                                                تیم فروشگاه فایل فایلچی